LESS

det finns så jävla mycket jag vill skriva av mig men kan inte göra det här.
kan bara säga att jag är GRYMT jävla less på mig själv och mitt såkallade "liv".

jag är less på folk, speciellt vissa folk här i gävle. falska människor som tror dom är så jääävla mycket bättre än alla andra. FYFAAN!
sen är jag så jävla less på att festa, det är inge roligt längre! det ger mig inte ett jävla piss!
för tillslut går man ändå ut och bara träffar på idioter man inte vill träffa som förstör hela jävla kvällen!
det slår FAN aldriiiiig fel!! :@
och så är jag också så jävla less på mig själv när jag är full! jag tycker inte om mig själv när jag är full! men jag tycker inte om mig själv när jag är nykter heller!

jag vill ha en kille. en snäll kille som tycker om mig som jag är. som jag känner mig trygg med och som vill va hemma och mysa med mig på kvällarna/helgerna ist. men tyvärr så kommer inte kärlek på beställning.
sen vet man ju inte vad killarna är ute efter riktigt heller, bara ligga eller något seriösare? jag är dålig på att märka sånt så jag kör oftast på att inte lita på nån! men det är nog inte bra i längden :(:/

JAG ÄR LESS, LESS, LESS!!!!!!

aja. det var en liten del av hur jag känner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0