Ett års dagen

varit i stugan och stan om vartannat hela påskhelgen.
ja, det blev en händelserik helg kan man lugnt säga.

nu ska jag städa lite sen lägga mig och läsa en bok :P haha!
jag? läsa? ja, nåt lä jag ju göra med den lilla del av hjärnan som fortfarande är igång.

igår var det "ett års dagen". jag har nu varit singel i ett år och en dag :O FUCK va tiden går fort!
kommer ihåg den där måndagen den 26 april när jag va på jobbet och kinderna var alldeles röda och såriga och det gick inte att sluta gråta :( och alla på jobbet va så snälla också! tackar gud för att jag hade jobb då så man kunde tänka på annat!
usch va jobbigt o tänka tillbaka :( känns som det var igår på ett sätt.
att man skulle träffa G igår för första gången på hur jävla längesen som helst också var ju rätt coolt.
aja!

nu är teoriprov och körning bokad igen! HÅLL TUMMARNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0