knullbar


jag tycker verkligen inte att jag är snyggast i gävle, men jag vet att jag ser bra ut, och jag skryter aldrig om mig själv eller något, men jag har EN DEL killar efter mig faktiskt.
men ändå insåg jag precis att jag aldrig kommer få en vettig kille igen. det slog mig nu att det enda alla killar vill som tar kontakt med mig är att ligga. eller cama eller få bilder. dom frågar tex om vilka ställningar jag gillar men INGEN frågar bara om hur jag mår, eller om vi ist skulle typ kunna kolla på film, eller bara ta en jävla promenad :(:( det är liksom ingen som vill lära känna en. jag är bara knullbar alltså. nice.

ibland är det inge kul att se bra ut helt enkelt. inte för att jag gör det hela tiden men aja....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0