GE MIG MAT!!


blää trött idag eller? SKOJAR DU..... vakna nyss.
va och titta på när wille hade innebandymatch idag, dom vann :) skit kul!
sen kom jag hem och rååååkade lägga mig i min varma, sköna, mysiga, älskade säng och slockna!
så nu ska jag käka.... typ ravioli! för det är det enda som finns här hemma.
men hade hellre velat ha pizza.. eller max.. eller kinamat... eller lasagne... eller TACOS!
eller ååååå fan va fint det skulle va med potatis och köttbullar! eller baconsås med pasta!
eller poatisgratäng! fan ge mig ALLT!!

men näe, det blir ravioli! fiiiiint de...
vill ut och åka med bilen. men har inge pengar till bensin. kanske pappa kan bjuda :P
ska fråga honom sen ringa eme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0