juldagen? nyår?


singellivet suger hårig getpung! ibland iaf. oftast!
man skulle ha kille från söndag till torsdag, sen skulle man va singel från torsdag till söndag ;P
eller nja, förhållande är väl ändå bäst? man kan ju festa ändå ju!
och så slipper man alla äckliga könssjukdomar också. om man är en slarvig jävel. som jag är.
ibland. oftast. höhö jaja.....
snackar med johan just nu. vi är inne på det här så det är därför jag skriver om det.

juldagen då? vet inte -.-
nyår då? vet inte -.-
jag vill FESTA!! har ju klickat hem en klännings jävel för 500 spänn! så den vill inte ligga!
men jag vill :P haha va sämst jag är... menar ju att den inte ska ligga, i garderoben eller på sängen. eller på golvet :P den ska ju ANVÄNDAS!! annars skickar jag tillbaka den.

skulle va kul o dra på en riktigt stoooor hemma fest nånstans.
ida har ju haft det sen senaste månaden. vi måste ha varit minst 25 pers i hennes lilla etta.
sån fest skulle man gå på. fast ÄNNU mer folk. det skulle va najs.
orka krogen! eller jo, kanske då.

vi får helt enkelt se vart man hamnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0