kul jul


polisen hitta bilen igår iaf. den stod inne på ett elljusspår i bomhus. förstod jag väl.
den var sönderkörd också, det förstod jag också. tagit min stereo som kosta 850 spänn med.
och idas väska för samma summa. kul jul hehe :P NOOOOOT.

haha måste tillägga att jag inte har nå könssjukdomar (eller nånsin haft) också :P
lät som jag hade det i mitt förra inlägg. men nepp, jag har haft tur :D :P peppar peppar! aja...

kan bli hundvakt åt frasse och nero i veckan. ser ut som det. brukar bli så.
får se om ida hänger med och bor med mig också... ?
kan ju bli rätt ensamt där ute i busch-bomhus sometimes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3:at du kan alltid säga nej ang hundvakt.

Jag frågar dig för att jag vet att du kan tycka de är skönt att bara vara själv nångång.

Du behöver inte säga ha bara för att göra mig glad <3:at.

Puss

2011-12-30 @ 01:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0