mejl



är lite nere för jag har blivit dissad av min crush :(... men så fick jag nyss ett mejl!
ett gulligt och roligt mejl kan få en på så himla bra humör!





------------------------------------------

du är ju sjukt het...
kommer ju få stånd direkt... = pinsamt

------------------------------------------

hahaha ja vadådå? :P

------------------------------------------

jaaaa
men vågar man bada naken med dig? :/

------------------------------------------

thailand, imon! :P

------------------------------------------

jaaa
vart åker vi? och när?

------------------------------------------

oj tack.
ja men det lät fan inte fel de!

------------------------------------------
oj!
såååå vacker!
vart har du varit hela mitt liv? :)

skall vi rymma från regn&rusk och bege oss till en varm skön ö och bada nakna?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0