singellivet SUGER


fan vad jag vill bli kär!! jag vill vara någons. jag HATAR singellivet!
antingen är det hösten/vintern som gjort att jag känner såhär och så blir det bra igen till våren/sommaren. eller så har jag helt enkelt lessnat på det här meningslösa skitlivet.
jag vill inte va ensam längre, jag vill inte sova ensam mer, jag vill inte äta köttfärssås på burk eller en fryst jävla grandiosa pizza igen, jag vill inte skaffa dildo eller ha äckliga ONS! jag vill ha en kille.
en alldeles EGEN kille som bara vill ha mig och ingen annan. som tycker om mig som jag är.
SNÄLLA kan jag få träffa en snäll, gosig och bra kille 2012!? helst innan. helst igår.

är så jävla less på alla äckliga killar som ska tjata om bilder på diverse kroppsdelar och vad man har för bh storlek också. som vill adda en på msn och visa snorren i cam (liksom oj en sån har jag aldrig sett förut, är den hård också, oh my. jaha är det så man gör!). 
och sånna som tror att dom kan komma med en lam komplimang ute på krogen och sen har dom halva inne och tror att man vill följa med dom hem till en sunkig ungkarlslya. nej tack.
 
är jävligt less på att det inte händer något med han jag har känslor för också.
han säger att han också har känslor men vi kommer iaf ingen vart och vi har hållit på i ett år nu! 
men det är såhär det är och antagligen kommer fortsätta va :(..
näe nina, räcker det inte nu? lägga ner?
jag vill ha nån som är seriös. som faktiskt vill ha ett förhållande.
så det är synd, för han är jävligt speciell! vi är väldigt lika på många sätt. jag tror vi skulle blivit ett bra team. eller kanske inte? så mycket som vi tjaffsar :P men som man säger, kärlek börjar alltid med bråk :P haha tsss! fjantigt det låter.
näe, men vårat förhållande skulle nog blivit SKIT bra och SKIT dåligt SAMTIDIGT tror jag.
galet om inte annat.

aja, märks det att jag är uttråkad och pigg? :P mycket tankar just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0