vilken lördag!


först kolla på wille när han spela innebandy match :) dom förlora men var jätte duktiga!
sen drog jag hem till ida, gjorde iordning mig och sen kom folk. skit trevligt hela kvällen :)
sen drog vi alla ner mot stan. men jag, annica och katta drog till interpool och glodde lite
medans dom andra gick till olearys. sen drog katta och annica hem och jag till dom.
ida och patrik drog hem tidigare men jag, linn och christoffer drog hem till honom på efterfest! :)
efter ett tag kom tommy och hans polare dit :) träffade dom utanför nian först innan vi drog hem till c.
och där blev de ju lite mys :P gaaah sexiga karl!
sen gick jag hem från brynäs till mamma och pappa! 4 på morgonen för jag vela inte somna där.
men när jag kom hem vela jag inte sova där heller så ringde ida och gick heeeela
vägen hem till henne också! gissa om jag va fryssen och trött när jag kom fram?!
slockna inne i duschen nån timme och sen käkade vi lite och sen somna igen.

riktigt trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0