Gary Moore

 

ÅH!!! tänk om man kunde spela såhär?

eller om man hade en kille som kunna.

 

 

 

och den här låten blir jag ALDRIG less på!

har älskat den sen första gången jag hörde den och då va jag LITEN kan jag säga :)

den kom ju ut 1990 så jag måste ha varit 4-5 år, vi bodde på brynäs kommer jag ihåg iaf.

allt pga gitarren ♥ ÅÅÅÅH!!! *ryser*

 

 

Used to be so easy to give my heart away
But I found out the hard way
There's a price you have to pay
I found out that love was no friend of mine
I should have known time after time

Used to be so easy to fall in love again
But I found out the hard way
It's a road that leads to pain
I found that love was more than just a game
You're playin' to win
But you lose just the same


Kommentarer
Postat av: ida

fan kan du inte räkna eller :P du är född 87 det blir 3 ÅR :P

2011-02-05 @ 06:20:03
Postat av: Anonym

hahahaha jaaa men ida jag mena nångång efter den kom ut, vet ju inte exakt så jag skrev cirka :P men vi bodde på brynäs iaf!

2011-02-05 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0