Hardcore fest

pluggat teori idag. godkänd på första försöket på allt! A, B, C och FORDON :D
men på repetitionen blev jag underkänd :/ men det är ju jag, alltid är det nåt som går fel då. aja.
kom nyss hem från att ha övningskört med syrran sen 7 halv 8 och det gick också bra.

imon blir det mer teoriplugg och kanske en vända på stan.
måste hitta nåt i läder eller lack. syrran ska ha fest på fredag och det är hardcore tema :D nitar och läder! AWESOME!! heeelt min stil :D sen blir det heartan :D :D ÄLSKAR heartbreak!
(kan ju va för att S brukar va där, men han ska jag SKITA fullständigt i nu, AJA)
skulle vilja hitta en skinnklänning! HOT ;) så det längtar jag grymt mycket till!


den här skulle ju sitta SNYGGT som fan på mig ;P
stor slarvig "bulle" på huvet, tuperat, svart nagellack, svarta tunna strumpbyxor,
lite nitarmband och mina "horskor" från nelly and im done!
till och med jag skulle vilja ha mig själv! mumma :P haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va faktiskt ett glitter och glamor party och inte nå läder party :P

2011-02-16 @ 00:04:25
Postat av: nina

det får va båda då :P

2011-02-16 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0