Helgen

kom nyss hem från att ha kört med pappa :) gick hur bra som helst förutom att jag som vanligt kör lite för snabbt ibland :/ så det måste fixas innan uppkörningen! jag är fan bäst på att backa förresten :D
nu ska jag käka, pasta med tomatsås, ruccola och fetaost :D mumma! sen följa med malin och sola.

förkyldningen är bättre, dricker juice hela tiden och kurerar mig så på fredag ska jag nog va bra. eller jag SKA för jag vill verkligen festa! men när jag prata med malin idag sa hon att hon också började bli förkyld :/ skulle inte förvåna mig om hon kommer imon el på fredag och säger att hon också är sjuk och inte kan :/ :(... aja vi får se.
annars ska en till tjej från malins jobb också va med förresten :) vi ska va hemma hos henne här på söder. det ska bli kul att träffa nytt folk :) blir antagligen olearys sen på kvällen, karlar och öl :D
ska inte planera så mycket för då brukar det bara skita sig. som att malin är sjuk imon eller nåt :/ aja.

den killen jag tjatar om hela tiden nu för tiden som jag gillar, som jag också sagt ett flertal ggr att jag ska skita i, ska jag verkligen skita i nu också! vi har mer ett kk förhållande än nåt annat.. ? och jag som vill mer än det känner att det inte är värt att fortsätta såhär för då blir jag bara sårad. iofs säger han att han vill mer också men vet inte om jag vågar lita på det.
tror han gillar en annan också förresten :/ :( det är inte säkert men man märker ju........ AJA. byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0