Jobbigt

har miljoner tankar som far runt i huvudet dygnet runt nu. och det är inga trevliga tankar.
var ska jag börja?
den 7de ska jag till gyn igen :( det blir alltså augusti all over again :( skit jobbigt! de skulle inte förvåna mig om jag måste operera. kul :(
idag måste jag plugga för imon ska jag skriva och köra upp vilket jag inte har ett dugg lust med just nu!
ozzy lä till vet för öronen igen och mamma och pappa går runt här som zombies för jag vet inte varför?
jag är arbetslös och olyckligt kär. bästa kompisen mår dåligt och har det jobbigt också.
så ja, det kunde varit bättre :(... nu skulle jag vilja ha en kille som man kunde gå hem till, lägga sig i sängen i hans armar och bara ligga där o kramas hela dan :( :(

usch, VARFÖR kan inget bara flyta på?! :( varför ska det ALLTID vara nåt?!
FUCK VA LESS JAG ÄR :(


Kommentarer
Postat av: S.s

<3<3<3 finns här för dig, kan vi deppa tillsammans <3<3<3

I LOVE YOU

2011-02-21 @ 14:03:24
Postat av: nina

<3 ja det ska vi.

2011-02-21 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0