JOBBIGT

det är extreeeemt jobbigt just nu med diverse grejer! jobb, känlsor, körkortet, pengar osv :(

aja jag säger det, på måndag ska jag skriva och köra upp! jag är riktigt jävla nervös redan nu fast jag nästan redan VET att jag kommer kugga mig.
för ALLT i mitt liv går ALLTID emot mig :( :( det slår ALDRIG fel!
men jag ska fan inte ge upp! jäääävlar va jag ska plugga tills på måndag! jag hoppas att jag klarar iaf EN grej (vilket isf skulle bli skrivningen tror jag) men fatta vad skönt om man kunde ha körkort om en vecka! jag kommer seriöst börja gråta om han ger mig mitt "körkort" på måndag :'D! vilken JÄVLA lättnad det skulle vara! va livet skulle bli sååå himla mycket ljusare och lättare!

SNÄLLA, SNÄLLA GUD, GÖR SÅ JAG KLARAR DET PÅ MÅNDAG! JAG BER DIG!

snälla låt iaf EN sak gå bra i mitt liv nu! jag ber fan inte om mycket :(
bara om ett körkort, jobb och egen lgh. ska det vara så svårt?!
FYFAN VAD JAG HATAR MITT LIV. jag är riktigt nere just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0