Kommentar

 

Hej,
Jag har följt din blogg ett tag nu, och för att inte bry sig om sitt ex och hans nya liv/flickvän så skriver du väldigt mkt om dom. Du säger att du skiter i honom, men du verkar inte kunna släppa taget. Du får dig själv att framstå som ganska klängig och omogen. Det bästa vore kanske för din egen skull att släppa taget. Tack för en bra blogg! Ps söt hund :)



Hej
jag lovar och svär att jag absolut inte är klängig, även fast det tydligen låter så? jag har verkligen släppt honom, vi gjorde slut i april och jag har inte sen sommaren (juli) pratat eller träffat honom något alls och det känns hur bra som helst! men när jag då och då nu har fått hört något om honom så känner jag att jag måste skriva av mig, vilket ju bara har varit ett par ggr under dom här 9 månaderna det har varit slut. men det är klart att jag har saknat det vi HADE, men inte honom, några ggr då och då men det tycker jag är fullt förståeligt då vi faktiskt var tillsammans i 8 år.

men som sagt, vi hade det inte bra alls i slutet och jag är glad att han har hittat nån som han tycker om och som tycker om honom, även fast det känns lite konstigt ibland och sättet dom träffades och smusslade bakom min och hennes killes rygg :/
jaa eller hur, han är en riktig gobit han :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0