Nostalgi ★

en till!
linkin park, jag blev HELT SÅLD när jag hörde dom för första gången när jag var 12 - 13 år (2001).
det var ju inte när Mark rappa som jag var ute efter utan det var ju när Chester skrek som jag rös och höjde volymen :P sen älskade jag ju självklart gitarrerna och trummorna också :D! mamma blev tokig, hon sa alltid att hon blev så nervös av min musik haha :P
köpte huvtröjor och skaffade affisher med dom på. fick deras första skiva i julklapp det året!
Hybrid Theory (tycker fortfarande om den) åh, SOM jag hade längtat alltså :D!
fick en stereo den julen också tror jag och jag kommer ihåg att jag spelade dom varje jävla dag efter det och höjde volymen till max och mamma blev lika förbannad varje gång! hahaha :D
och sminket ska vi inte tala om :P sminkade mig alldeles svart runt ögonen med kajal och sen en prick under vardera öga :P eller så ritade jag streck ner över kinden från ögat. hahaha fyfan alltså! men själv tyckte jag att jag var stenhård :D jag var ju så jävla punk/alternativ tyckte jag :P skit häftigt ju!
haha mobbat! en gulhårig fjortis som tror hon är nåt.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ida

bara så du vet kmr dom till sverige i sommar

2011-02-05 @ 00:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0