Pepp!

jag är fan bäst på teori nu :D godkänd mest helt tiden :D nu är det fan inte långt kvar! PEPP!
den gröna klänningen från nelly satt perfekt förresten :D är skitnöjd!

håller på o söker jobb på viking line haha :P men shit va läskigt o jobba på en båt när det är värsta sjögången då :/ sånt tycker inte jag om, flyga eller åka båt, men vad gör man inte för ett jobb?
jobba en vecka, va ledig nästa, soft :) har ju iaf ingen kille eller barn så... vi får se helt enkelt.

sökte jobb som kallskänka på lido igår också :) dom vela ha en från livsmedelsprogrammet som jag gått och jag har ju också praktiserat där för ett par år sen :) sen har jag erfarenhet från cafe lätting också. så det känns inte helt hopplöst! så vi får se om dom hör av sig! det är ju sånt jag vill jobba med, med händerna och kroppen.

aja, händer ikväll då? försökt ringa em men hon svarar inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0