rfgh2wgipn

tror jag ska fixa lösen på bloggen, känns läskigt att jag inte vet vilka som läser :/ aja..

blir inge fest i helgen för alla är så JÄVLA TRÅKIGA!!!!! :@ :( ska de va så jäääääävla jobbigt att bara ta en enda jävla öl nånstans? man behöver inte röjja och bli kalas! bara ta EN öl!?!!?!?? eller två.


hatar mitt liv. varför skulle jag inte? jag känner mig RIKTIGT jävla negativ, hatisk och nere just nu :@

nu lägger jag ner ALLT som har med killar att göra också förresten, det går ju bara åt helvete iaf!! tror fan ingen skulle palla att ha mig som flickvän ändå. jag är omogen och fel all over helt enkelt.
men det är väl ändå bäst att va singel? ;) får man göra vad man vill, när man vill, hur man vill ;) ingen som lägger sig i vad man gör och inte gör, vad man äter och inte äter, vilka man är med och inte är med! me like :)
minuset är väl ist alla glamorösa könssjukdomar man kan få när man är föööör kåt och slarvar med gummit! men det hör väl singellivet till ;P haha näää, usch. fräsch ska man va!

ÅH
, det finns en etta i huset bredvid malin och poppe :( fan att man inte hade jobb! där skulle de va najs att bo :) springa över dag som natt o psyka :P mohaha! 
eller så finns de en etta mitt i smeten också, precis över cheers/interpool :O:D! DÄR skulle jag trivas som fan! inflyttning 1 maj. kanske ska ta ett ringjobb tills man får nå annat och ta den lägenheten :D fan va naaajs!

aja. imon blir det teori plugg all day long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0