SKITLIV

det spelar fan ingen jävla roll hur många jobb jag söker jag får inget iaf!
men ida går det bra för! yes, det bara öser in samtal om jobb till henne. vilket jag självklart tycker är kul för henne, men jag då? :( fan, jag vill ha jobb och kunna skaffa eget :( jag är fan 24 år snart :O ångest på HÖG nivå!
jag är SÅHÄR nära på att börja hora eller något helt seriöst! :@
sökte precis till äldreomsorgen IGEN. är så jävla less på att skriva samma sak hela jävla tiden!
snart skriver jag som det är:
jag är 24, bor hemma, har varken körkort ett speciellt stor erfarenhet av något egentligen men får jag inte det här jobbet tar jag livet av mig, lust att hjälpa mig!?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne bo här med mig:( tkr det är mysigt ja!! / i

2011-03-01 @ 01:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0