Stå för det ist!

nu för tiden skrattar jag åt de faktiskt.
att han kan vara så FEG och inte stå för det han gör och har gjort! haha.
han säger till niclas att dom inte är tsm, men bor där permanent? vad jag har förstått.
haha vad är dom då? kk? :P knappast. stå för vad ni är ist!
lika när jag frågade om han kände nåt för henne när vi va tsm, då sa han nej.
men har säkert sedan dag ett på sitt patetiska singelliv knullat och varit med henne!
där kunde han inte heller stå för vad han gjorde och kände.
väx upp.

får höra hela tiden att han absolut inte har bytt upp sig iaf. men jag säger inte att jag är bättre för de.
meeeen det är väl som sagt som man säger:
utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans
.

nu har jag äntligen fått det ur mig :)
meningen med inlägget va inte att börja bråka eller trampa nån på tårna.
jag önskar dom lycka till, faktiskt :)
för själv trivs jag mycket mer med mig själv nu än när det var han och jag. jag mår bra :)

åh, längtar till sommren :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej,

Jag har följt din blogg ett tag nu, och för att inte bry sig om sitt ex och hans nya liv/flickvän så skriver du väldigt mkt om dom. Du säger att du skiter i honom, men du verkar inte kunna släppa taget. Du får dig själv att framstå som ganska klängig och omogen. Det bästa vore kanske för din egen skull att släppa taget. Tack för en bra blogg! Ps söt hund :)

2011-02-06 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0