Ge upp kanske?

jag blir seriöst knäpp!
man kan inte va inne en sekund på facebook utan att nån störig karljävel ska börja tjata om att träffas!
fattar dom inte vinken när man inte svarar eller säger nej varje gång?!
nej, då fortsätter dom och ska ha nummer och veta vart man bor också osv!
"ta bort dom då" tänker ni. det har jag gjort med några, men vissa kan faktiskt vara roliga att prata med ibland så dom behåller jag. men varför fortsätter man fråga efter nr när man får ett nej varje gång?
och nej, jag vill inte gå en promenad, ta en fika, kolla på film eller festa heller med er.
ge upp kanske? jag är inte intresserad! hade jag varit det hade jag sagt ja för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0