Helgen

får inte tag i ida! vart är duuuu?
gårdagen va kul :) heartan blev det :D träffa S där med, kanske va lite kall mot honom? :/ inte meningen.
och här på face sitter jag som en jävla nörd och väntar på honom nu men nepp, ingen S :(
han har väl bättre saker för sig.

alla gör slut nu för tiden, vad är det för jävla fel!? nu har sanna och henke gjort slut också :O
jadu, som jag sagt hela tiden, man ska inte ha förhållande! det skiter sig alltid i slutändan iaf.
men livet skulle vara bra trist om inte känslor fanns faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

När jag klickade på "Anonym" i mina kommentarer så fick jag fram din blogg.. Ooops!

"Du ser förjävlig ut", skrev du så till mig?

Om det var du som skrev så (eftersom jag fick upp dig då jag klickade på kommentaren) Så TILLÅT MIG SKRATTA!!! :)

2011-01-16 @ 04:06:49
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0