Jag vill...

  • Ha en livspartner för resten av livet som jag älskar högt
  • Skaffa staff
  • Köpa villa vid vattnet
  • Ha ett kickass jobb
  • Vara ekonomisk
  • Aldrig sluta drömma och vara galen
  • Läsa böcker
  • Bli ordningsam hemma
  • Kunna strunta i vissa måsten och go with tha flow
  • Börja motionera
  • Inte bry mig om vad folk tycker så mycket
  • Lära mig laga bättre mat
  • Lära mig åka snowboard
  • Fota och framkalla mer
  • Vara en morgonmänniska
  • Men ända kunna ha långa sovmorgonar
  • Yoga
  • Pyssla mer
  • Bli smalare
  • Måla naglarna oftare
  • Sitta mindre vid datorn
  • Resa mer!
  • Orka sminka mig
  • Inte bli vuxen för fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0