Otrogna jävel

nej jag är inte ledsen för att jag skulle ha vart inställd på att få tillbaka honom (för det vill jag inte).
och nej jag är inte ledsen för att han redan är tillsammans med någon (vilket han säkert varit sen i somras)

det jag är ledsen för är att det blev just HON, vilket jag egentligen förstod att det skulle bli redan från början.
det jag är ledsen för är att det nu är besvisat att han verkligen gick bakom ryggen på mig och faktiskt var otrogen mot mig. kanske inte fyskiskt men... eller jag HOPPAS inte det iaf!
det jag är ledsen för är att jag hade RÄTT. rätt med ALLT.

men han är inte värd mina tårar. svin.
jag ska önska dom lycka till (eller?) och hoppas att dom får ett bra liv tillsammans.

jag ska härmed elda upp allt som har men gustav att göra och radera honom från mitt minne!
och jag hoppas resten av min familj gör detsamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0