Vet inte

...vet inte alls! usch, känslor är så jobbiga och krångliga :( faaaaaaaan...
ska väl ta och plugga teori igen, så slipper man tänka på annat! vilket jag INTE behöver nu!
varit vaken sen 5 imorse... tankarna kommer och går, både bra och dåliga. mest dåliga :(
vill varken tänka bakåt eller framåt men vill inte heller stå och stampa på samma ställe!
FAN, måste peppa mig själv! efter regn kommer solsken!
ikväll ska jag va med malin och vi ska baka dumlekakor har jag bestämt :P och i helgen kommer helena hit igen o vi ska fira henne för hon fyller år. så det är kul iaf :)

precis som melissa horn låten:

jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0