Transformers


har transformers maraton, iofs är det bara 2 filmer men aja... kul iaf.
favoritfilmerna <3

synd bara att man ligger o kollar ensam :( hade velat haft "han" här men de lä ju aldrig bli verklighet.
jag önskar jag kunde ha blivit kär i en kille som verkligen VILL umgås med en ist!
som vill mysa med film, sova med en osv.... inte bara ligga :(

vart är han ?
:(

visst har jag en massa jävlar som tjatar på mig om att ses, kolla på film osv
men det är självklart aldrig den jag vill ska tjata! :( :@





okej! nu var det här SISTA jävla gången jag tjatar om honom!
jag ska försöka iaf, men det kommer bli svårt eftersom jag saknar o tänker på honom hela tiden, varje dag :(
men man ska ju inte låta folk som gör så man mår dåligt ta för mycket plats i ens liv. eller dom ska inte finnas i ens liv över huvudtaget! så nu ska han bort, från mitt liv och mitt huvud!

jag hatar honom :(
fast egentligen inte... inte ens liiiite... egentligen är de tvärtom :( fan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0