Trevligt !


haft mys i stugan med poppe, malin och ida :D
jag och ida satt där, två ensamma singlar medans malin och poppe gosa.
jaja, mr right kommer NÅN dag :P lä tänka så.
fram tills dess får man nöjja sig med en kudde och en filt :P

först va bara malin och jag där, gjorde mat och kolla lite på sex and the city.
sen kom ida och poppe och han hade fixat skräck :D
iofs var den K A S S :P men trevligt sällskap iaf så det gjorde inget :D

fläskat i mig massa mat (pasta med halloumi och vitlök), baugette, vaniljbullar, cola, lösgodis och chips :D hahaha sååå nu mår magen bra ;P..... eller inte. men gott som fan va det kan jag lova :D!
love to eat.

imon blir det UTGÅNG :D :D!!!
först va i bönan och förfesta lite sen in mot heartan hoppas jag :D
ska ha min killer heels ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0