Massor


på lördag kan det bli heartan :D
JAG HOPPAS!!!! va skiiit längesen jag va där nu och jag vill dansaaaaaaaaaaa!
älskade krog, vart har jag tagit vägen på senaste :O

va på det där övergivna mentalsjukhuset med malin, poppe och martin i lördags :)
det var kul! läskigt men kul :D

annars har det väl inte hänt nå mer? :/ kört bil överallt, varenda dag :):P
me like.

idag va jag och malin på stan by the way. köpte en SKIT FIN väska :D me love!!
svart skinn med massa dragkedjor. hot!
köpte två blommor som man ska ha i håret också :D en svart och en rosa!
den rosa ska jag ha i håret på lördag :D skiiit fiiint!

imon ska jag P R E S S A här i stugan! kl tio ska jag ligga i bikini, PUNKT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0