Nytt hem


jag bor i fiestan numera.
jävla massa bilåkande! but i fucking love it !
kört hela tiden, varenda dag sen i måndags nu.
igår tog ju fan priset, ca 11 timmar :O men det var kul :D
träffa på G också, han blev paff :P haha.

kom precis hem från stugan, kolla till pysen.
det regnar och jag älskar ju att åka bil på nätterna och när det regnar!
vela att nån skulle följa med, men ingen orkade el kunde så det blev
bara jag och musiken. inte heeeelt fel egentligen !

men självklart hade jag velat hämta upp en viss person :(
det hade varit SKIT mysigt om han hade velat följt med nyss!!
han och jag, musiken, regnet.... vi hade ju lätt svängt in i skogen och knullat skiten ur oss nånstans
(ursäkta språket) det hade varit skit mysigt!!! <3
aja.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAN VA JAG S A K N A R HONOM !!!!!!!!!!!!!! :’( :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0