Fredag

tror jag börjar bli sjuk. har ingen energi över huvudtaget och känner mig som en påse skit! lite nere också :(
ikväll blir det en lugn kväll iaf! hoppas till och med på att dom jag bor med drar iväg nånstans så jag slipper se dom. jag ska sola, ta en lååång dusch med peeling, rakning osv, käka kina, cola och godis och bara vara!
imon blir det en va-med-malin-dag. TACK FÖR DET! det behöver jag. det var längesen vi hitta på nåt nu :( det blir som sagt film nånstans, stugan eller hemma hos henne, och kanske en fika innan?
ska ringa ida nu och fråga om hon vill skjutsa mig till bikbok, måste ha den där tröjan jag blev kär i för ett tag sen! om den finns kvar! va skit längesen jag shoppa nu. jag har varit riktigt DUKTIG faktiskt! inte klickat hem nåt från nelly och när jag varit på stan ett antal ggr så har jag bara tittat! men det är klart att det kliar i fingrarna. men jag behöver allt jag har kvar till körkortet. FAN va L-E-S-S jag är på det nu -.- jag vill bara bocka av det och gå vidare med livet nån jävla gång!
aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0