Jaha

långprommis med bozz nyss :) det är kul att gå långa sträckor med en normalstor hund och musik i öronen! sånt kan man inte gö med ozzy, han är skit tråkig att gå långpromenader med. han tycker bättre om att ligga i knät och bli kliad på magen. det är min lata tjockis det.

ida slutar halv 10, då hämtar hon mig och vi tar en långprommis hos henne i mörkeret :P
igår tog vi hundarna vid 12 på natten och gick ut och gick. stanna vid en basketplan och körde lite basket :D det var roligt! det tyckte bozz och ozzy med :P

men nu först ska jag och pappa köra lite. känns rätt värdelöst eftersom jag kan köra och kan alla regler osv. men alltid när jag kör upp blir jag så jävla nervös och tabbar mig på småsaker :/ skit irriterande!
men man kan väl aldrig träna för mycket. hellre det än att kugga sig 100 ggr!

imon ska jag va på af kl 10. USCH.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så snll du e :)

2011-03-23 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0