Liten pojke i fredags!

sov hos eme inatt, numera pixie på riktigt, kommer ta ett tag innan man känner sig van med det. jag menar, tänk om jag döpte om mig till eva eller något sånt nu helt plötsligt?
aja, tog en promenad hem kl 10 imorse. det tog exakt en timme och latlimpan ozzy fick man bära titt som tätt som vanligt -.-
nu har jag duschat och fixat tvätten, så vad ska jag göra nu? plugga teori behövs ju inte iaf ;D :P hahaha!
fyfan va skööönt att ha fått det ur världen! men klarar jag inte uppkörningen inom 2 månader så måste jag ju plugga och skriva igen :/ men det tar vi då... den dagen, den sorgen.

VILL HEM TILL IDA OCH SPELA CALL OF DUTY! även fast jag suger så är det skit kul :P
VILL MYSA MED S OCKSÅ! men de tar väl ett par veckor tills dess som vanligt.

förresten, HELENA OCH DANNE FICK EN LITEN POJKE I FREDAGSNATT :D
har fått jätte mycket bilder och han är sååå söööööööööt ^^!!
längtar tills dom kommer hit till gävle och hälsar på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0