Nopp

jag klarade det inte.
men det gick MYCKET bättre än förra gången iaf! :)
var mycket mer avslappnad och man kunde prata med killen
till skillnad mot för tanten jag körde med förra gången!
han hade jobbat på fängelset med tobbe förut också :)
så det var faktiskt kul den här gången även fast det inte blev nåt körkort.
han sa att jag nog skulle klara det nästa gång för nu var det bara lite slarv,
som jag också visste om!
kugga på hastighet (kör lite för fort ibland) och högerregeln :/
hann inte se bilen som kom från höger pga en snöhög
och dum som jag är sänker jag inte farten så jag hinner se den!
MEN NÄSTA GÅNG SÅ ;)

ny bokning har gjorts, men jag säger inte när.

Kommentarer
Postat av: I

Bra att du bokad ny vännen :D

2011-03-10 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0