Aaawww :(


ett dagboksinlägg av killen jag nämnde som skicka videosms till exet sitt.
jag dör lite.....


"Jag känner så starkt för dig. Varje morgon när man vaknar så ligger jag en stund och bara tänker på dig. Saknar tiden då jag brukade vakna upp av dina sms, antingen där du väckte mig eller bara skrev att du saknar mig. Det var den bästa perioden i mitt liv. Du var det bästa som hade hänt mig. Nu saknar jag dig jämt och känner mig så olycklig. Ingenting är roligt längre. Jag har funderat mycket på om jag borde smsa dig eller inte. Det är verkligen supersvårt att låta bli, speciellt när du skickar sånna sms där du säger att du tänker mycket på mig. Jag tänker ju jämt på dig och saknar dig, men skillnaden är väl att jag älskar dig. Medan du verkar älska någon annan...Kan du förstå hur djupt sårande det är? Jag kan fortfarande börja gråta helt plötsligt bara sådär, och när jag börjar tänka på att du är med honom orkar jag inte göra någonting längre. Då vill jag bara lägga mig ner och dö. Jag saknar oss verkligen, jag är så himla olycklig utan dig... Saknar allt som hade med dig att göra."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0