Goodnight

naaw! sötmartin ramla ner från loftet :( stackars liten. kom hem till mig så ska jag trösta :P

aja. nu blir det sängen! älskade säng <3 bästa köp jag gjort på länge!





Är du oskuld? - självklart ;)
Någon gång haft sex med samma kön? - nix
När hade du sex senast? – typ 4 dagar sen
Vem hade du sex med senast? - s
Haft sex på offentlig toalett? – japp
Haft sex i duschen? - ja
Kollat porrfilm? – ja
Haft sex i snön? - nej :/
Haft trekant? - nej
När blev du av med din oskuld? – 15
Haft gruppsex? - nix
Haft sex på öppen plats? - japp
Haft sexdrömmar? - haha ja
Blivit påkommen när du haft sex? - ja
Haft sex i en bil? - ja
Sugit av någon? - ja
Slickat någon? - nej!
Hur många har du haft sex med? – hemligt
Haft sex i någon annans säng? - haha ja
Ångrat att du haft sex med någon? - japp
Haft sex på stranden? - yes
Vem tog din oskuld? – min dåvarande pojkvän
Hur många oskulder har du tagit? ingen
Har/haft kk? - mmja.. ?
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - nej!
Tänkt på någon annan när du haft sex? - har väl hänt
Haft sex i någons förälders säng? - nej
Haft sex i sjö/hav/pool? - japp
Haft sex med någon kompis bror / syster? - nej
Somnat under sex? – haha ja :P:/
Haft sex när det är andra i rummet? – nej
Varit med någon som är äldre än dig? - ja
Varit med någon som är yngre än dig? - njae
Varit med någon flick /pojkväns förälder? - haha nej!
Har du blivit filmad/fotad då du knullat? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0