Konversation


HAHA konversation mellan mig och malin nyss :P



malin: hahahahhaaha :p va gör du nu då?

jag: jag gör ingenting. funderar på att gå och lägga mig snart, du då?

malin: oki, de är samma här, ett bad sen blire sängen å sova! men vi hörs imorn! :) och du, glöm inte mobilen nånstans nu :p haha

jag: ååå du har ju badkar du din jävel :P japp, hörs imon! haha nääääädå

malin: yeeeeeeees ;D du kan få hyra de nånkväll om du känner för det :p hahahaha!

jag: hahahaha en 10 spänn/minuten :P

malin: japp och så jävla seg du är när det kommer till å bada så kommer jag tjäna jävligt med pengar :p hahaha

jag: hahahaha jaaaaa jag kan ligga i flera timmar ^^

malin: hahahahahah ja och de där kan man ta på olika sätt :p hahahaha

jag: hahaha va äckligt :P HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0