\m/

fejkuppkörningen gick fint. hon tyckte att jag körde helt okej så nu är teori och uppkörning bokad!
men jag har 3 körningar kvar med arne tack och lov! sen får vi se hur det går helt enkelt!
har så jävla mycket tider och datum jag lä hålla reda på nu alltså! blir galen :|

nu ska jag vila en stund sen ska det solas! om solen håller i sig. har varit vaken sen 9 igår kväll nu :/ och jag får INTE somna för nu ska jag ställa om dygnen tänkte jag! klarar jag av att va vaken till 9 ikväll? då har jag varit vaken i ett dygn. vi får se..... kommer bli jävligt skönt att sova sen!

imon ska jag färga håret :D vill inte ha nån ful utväxt på lördag när jag o malin ska ut.
vad blir det då? olearys eller interpool. olearys hoppas jag, jag har börjat hata interpool :/
jag hoppas det blir fint väder då också så jag kan ha nya klänningen från nelly :)
med bara ben och ett par heels! HOT ;) nu är fan sommaren här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0