Nööördkillar

min nästa kille ska va en nörd, en riktig tönt, för dom är så söta!
det känns som att dom är mer gosiga, trogna och snällare än "snygga och popuära" killar!
och så får man ha honom ifred också! inte en massa konkurrans!
men självklart ska han ju va snygg också. iaf för mig.
och de spelar ingen roll vad han nördar förnå....
tv/data spel, instrument, motorer, skolan, sport, film, you name it. filmnörd skulle ju passa mig bra :P
han får göra precis vad han vill, när han vill bara han är gosig, snäll och kär i bara mig :P haha!

hitta en kille som verkar skitgo på ett community nyss.
stackarn är olyckligt kär och skickar ett videosms till tjejen där han spelar deras favoritlåt
på pianot och lagt en lapp bredvid där han skrivit att han saknar och älskar henne fortfarande!
aaawwww :( hur sött är inte de? här är låten iaf:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0