igår


ja det var trevligt igår :) en jäääävla massa folk hemma hos ida!
sen drog vissa vidare till heartan och jag drog till harrys för att träffa syrran.
när jag gick därifrån drog jag till olearys där alla andra var.
men sen när vi skulle till mc donalds rök ida och jag ihop och sen fucka allt upp sig!
shit de va längesen nu som jag grät på fyllan, men igår hände det.
så jag och linn började värsta deep talket.
men sen blev de bra och jag och micke gjorde makaroner med brunsås.
sen drog jag hem vid 5-6 tror jag.

är bara så jävla less på allt. men som sagt, de löser sig.
är också jävligt less på att gråta när jag är full!
men som sagt där å, nu var det säkert ett år sen sist!

aja. såg snygg rasmus på olearys men våga inte gå fram :P
kanske bra att jag inte gjorde det på ett sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0