punschrullar


ÅH. köpte punschrullar på citygross nyss :D
är hemma hos tess och när dom kommer hem från willes träning snart blir det baconsås med spagetti :D
SEN punschrullar <3 har alltid älskat det! jag kommer ihåg när jag var runt 7 så fick jag 2 stora big pack formar (glassen big pack ni vet) fulla med punschrullar i! gissa om jag blev glad :D mumma!



färgar håret imon ist och på fredag blir det sola :D
båda behövs kan jag lova!

drömde förövrigt inatt att "han" jag gillar dog :/:O det va skit läskigt. kommer ihåg att jag tänkte typ "VAAA!!? när? hur? jaha, nu får man inte prata med eller träffa honom nå mer :( inte ens en dejt blev det" kände verkligen hur ledsen jag var för att han va borta för alltid! tänkte också att man inte ska ta nån för givet, att om man verkligen gillar nån så ska man inte va rädd för att fråga efter en dejt! för man vet aldrig när det är för sent. och att jag aldrig skulle va rädd för det igen. ja, usch va hemskt det var :(!
och alla skrev på hans sida på facebook typ "rip, saknar dig" osv. jag skrev nåt också men kommer inte ihåg vad det var.
sen drömde jag i drömmen att jag vaknade och undra om jag hade drömt allt men nej, det var sant. sen när jag vakna på riktigt visste jag inte om jag fortfarande drömde eller inte :O skit läskigt!!
va så jävla nära på att gå in på facebook för att kolla på hans sida om folk hade skrivit, men gjorde aldrig det. usch det va skit sorgligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0