redhead


fan jag vill fan bli redhead igen!
det är så sjukt snyggt! plus om man är brun!
men det går inte just nu, har inge pengar till det :/ blir ju ett par blekningar
och det sliter ju så himla mycket på håret också :/ FUCK.
aja, ska försöka mig på det nångång igen i framtiden.

är boss vakt. han är go för det mesta men inte idag.
i 3 timmar har han stått och glott på mig!
jag har gett han mat, vatten och varit ute och gått men hjälper det? nepp.
han kanske tycker att jag är vacker ;P haha eller inte!

ja fyfan va tråkigt jag har....
men imon kan det bli öl. det skulle va kul.
skulle va kul o gå på bio också.
eller fika.

sommar 2009 på heartan tror jag? fyfan va jag hatar mina kinder/kindben.

 

boss aka bosse :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0