strul

 

jäkla strul idag. igår skrev jag helt om mitt cv och la in det på ett usb minne för jag skulle dra ner till biblioteket idag för att skriva ut det för att sen lämna in det på ett ställe här i stan som söker diskare osv. men tror ni inte det fuckar upp sig? jo för det är ju JAG som ska göra något!

tog thereses bil ner, hade inga pengar till pakering så blev stressat, helena skulle möta mig där när jag var klar och när jag ska skriva ut pappershelvetena går det inte för man måste tydligen ha kort! så ut till bilen igen, helena ringer och säger att hon är påväg men att hon har kort som jag får låna så jag skulle vänta där. när jag väntar kommer det helt plötsligt snutar som omringar typ hela biblioteket! och jag blir ju så jäääävla nervös när jag ser poliser och självklart kommer det två fittlisor samtidigt som ska kolla lapparna på bilarna så jag va ju tvungen att dra därifrån! med hela gävles poliser omringat. stressigt och nervöst.

aja, hem, lämna bilen, helena ringer och säger att hon är där nere så jag blir tvungen att springa ner för att hon ska slippa vänta där med sebbe.

fixade att skriva ut iaf efter allt strul, åkte och lämnade in cv:t och sen drog vi till dollar store.

 

 

sebbe, helena och jag

sebastian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0