torsdag


jag har fått munsåret från h e l v e t e t !!
det dunkar och gör ont och smärtan har fan gått ner till tanköttet också!

är hos syster nu och ska sova här. imon ska jag till systemet och sen sola :D
för det blir antingen fest imon eller lördag. spelar egentligen ingen roll men vill fan ut!
men de blir nog på lördag.

igår natt kom en karl hem till ida. tror det var vid kl 1 på natten.
och jag har inte sett henne på hela dagen :O! dom låg alltså i hennes rum i ett dygn i sträck!
tänk om man själv kunde få ligga i flera dygn och mysa med en karl nångång!!
ohyes jag är aviiiis! -.-
själv får jag komma hem till "en kille" runt kl 3 på fredag el lördag nätterna och blir sen utkastad runt 12 dagen efter. fint de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0