VILL BLI KÄR


jag vill så JÄVLA GÄRNA bli kär!
är så jävla less på det här tråkiga, ensamma singel livet!
visst kan det vara skönt och roligt ibland, men för det mesta är det bajs.
eller så är det jag som aldrig är nöjd!

är avis på alla som har nån, som är kär och får vara med den man är kär i också!
jag var faktiskt kär i våras, det kändes som det iaf.
tänkte på honom hela tiden, det pirra, jag blev varm och glad när vi prata med varann och när vi sågs.
men jag fick ju aldrig vara med honom :( bara en ynka natt i månaden typ :(
olyckligt kär alltså.

det är fan inte mycket jag/man ber om!
sova tillsammans, mysa, kolla på film, käka ihop, festa ihop, gå på bio...
ja, vad gör man när man dejtar? är i ett förhållande?
shit varför måste man göra allt så jävla komplicerat!?
när det egentligen är så jävla enkelt!

man behöver inte sitta ihop 24/7!
jag skulle vara nöjd bara jag visste att han var kär i mig och var MIN!
och sov med mig och kollade på film med mig nån gång ibland typ.
jag är absolut inte tjejen som inte skulle låta min kille få göra saker!
vill han festa, varsågod. bara han kom hem och sov med mig sen är jag nöjd!
vill han resa bort med polarna, varsågod. ha så kul!
vill han käka pizza varje dag, gört.
jag är inte den sortens tjej som gnäller och tjatar över vad han gör och inte gör.
inte vad jag tycker och vet iaf.

ett par killkompisar har sagt att dom är förvånade över att jag inte
skaffade kille på en gång efter G. dom trodde de skulle gå snabbt som fan.
och killar på fester blir förvånade när jag säger att jag är singel och säger hur länge jag varit det, "trodde jag aldrig!" har jag fått höra.
och det ska jag väl ta som en komplimang? aja... inte vet jag.

men jo, här är jag iaf. fetsingel, ensam, sorglig och eländig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0