är man ful så är man

 

den nakna sanningen utan smink. fan förjävligt.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför måste du alltid visa upp brösten? Verkar som du har riktigt dåligt självförtroende och att du inte har nåt annat att va stolt över. (menar det inte som en elak kommentar)

2011-10-20 @ 14:06:06
Postat av: nina

jag visar aldrig upp brösten :/ HATAR att göra det för jag vill inte tas därefter!

och tycker du det där är u-ringat eller nå? det är ett vanligt linne. men visst, jag kan ju knyta alla linnen i ryggen så klyftan inte syns alls om det skulle göra dig nöjd?

2011-10-21 @ 13:46:18
Postat av: Anonym

Oj då, här tog man åt sig. Kanske ligger nåt i det jag skrev men tanke på att du själv skriver hur ful du är.

2011-10-21 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0