helgen


helt okej helg.
i fredags satt jag, ida, elin och emma i stugan och mös :) vi gjorde tacos, käkade massa godis och kollade på idol :D sen drog vi ut och åkte bil till typ 2 och sen hem.
var as trött och tänkte ju gå och lägga mig men drog in på face en stund först.
då började "han" skriva på chatten och det ena ledde till det andra, vi började tjafsa, som vanligt. det gör vi hela tiden tycker jag :/ eller? aja.... han övertalade mig iaf att sova hos honom tillslut så jag drog dit halv 5 på morgonen. pratade ut lite sen mös.
det var mysigt :) ett halvår sen sist.

lördagen drog vi alla ut. först fest på söder med snygga killar ;) sen interpool.
där träffa man en massa. pratade bla med en kompis om en grej och blev lite irriterad/ledsen/arg.
men men vad ska man göra? det är som det är.
sen splittrades vi alla och jag drog hem.

igår slappa man mest.



Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare per dag om du känner för det :)

2011-10-24 @ 13:31:17
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0