kärlek


vi var på interpool ikväll.
elin försvann tidigt med en annan tjej
emma följde med matte hem
och ida följde med adreas.
och där stog jag bland folk på interpool innan jag skulle dra.
såg två "kompisar" stå och hångla och mysa
det såg så jäääääävla mysigt ut!!!
dom brydde sig inte om att nån såg!
kramades och pussades, tätt!
det är så det ska va
äkta kärlek
man vill bara ha varandra
ta på varann
va med varann
inget annat existerar!
det vill jag uppleva en dag
men blev så jävla ledsen när jag såg det också :(
för det känns som att det aldrig kommer hända en själv.

det var jävligt längesen jag såg ett par vara såååå jävla kära i varann!
jag vill också stå på krogen bland folk och hångla med MIN ALLDELES EGNA kille!!!!! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0