s k i t

usch mår inte alls bra nu för tiden :( :( allt är åt helvete!
mest för att jag saknar "han" :( första jävla gången man får riktiga och starka känslor för nån
på år och dar så ska han helt plötsligt börja gilla en annan!
men visst, jag förstår han...... :'(

aja, vi sa (jag, ida, elin och emma) att vi skulle på bio i helgen, men vi får se om jag hänger med :(
har inga pengar heller när jag tänker efter.
typ det enda jag vill är att gräva ner mig och aldrig mer komma fram igen!
skulle behöva åka bil. hoppas jag får låna forden av pappa i helgen.
åka bil och lyssna på musik, DET är terapi det! <3


I know I said my heart beats for you. I was lying girl, it beats for two.
Because I got your love and I got these vices.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0