bra dag


idag har ida, jag och emma varit i valbo. fick med mig en as snygg svart BH ;)
sen blev det max och sen ica maxi där dom shoppa loss med hårfärger och dylikt.
där köpte jag nya svarta mjukisbyxor också. så jävla skönt. behövdes.

i helgen då? vet inte. men vill festa. som vanligt.
eller kolla på film och/eller spela ps3 om ida hinner köpa det.
men jonathan kanske skulle höra av sig om han skulle festa.
då kan emma, ida och jag dra dit :) och elin om inte hon skulle bort? hörde nå om det, ska kolla.
han har ju kommit hem från australien nu så nu måste vi ses!
vi har fan snackat i ett år nu :P så vi får se om vi hamnar där med dom.
annars sa mattias nu att det är nå på rack n roll med billig dricka i baren osv.
aja! vet inte alls vad som händer.

men egentligen skulle jag faktiskt hellre ligga och mysa med film med nån mysig kille :(
inte så svårt att få tag i nån men det finns ju EN jag helst skulle vilja mysa med :(
men det är bara att glömma!

på fredag ska jag fan unna mig en riktigt lång jävla solariumdejt.
en halvtimme ska jag steka! så jag blir så brun jag bara kan bli.
behöver ta hand om mig nu och lyxa känner jag när jag mår som jag mår.
nyfärgat hår har jag ju också :D
så sen på fredagkväll är jag brun och fräsh med nya underkläderna på :D
och luktar godis av body buttern :)
finns de nå bättre än att skämma bort sig själv ?
tror inte det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0