Gustav


jag saknar mitt x. allt fint vi gjort. älskar honom än och kommer ALLTID göra!
men det är inte så att jag vill ha honom tillbaka. emma, du kan va lugn.
men jag träffade honom idag/inatt när vi skulle till interpool, ida, emma, elin och jag.
han väntade säkert på dig vid konsum hallen.

fina, underbara människa, jag saknar dig, jag hoppas verkligen du kan förlåta mig för alla hemska saker jag gjort mot dig :'(! du är värd ALLT fint och jag hoppas verkligen att du har det bra och att du nu har det som du alltid har pratat och drömt om! det är du värd.
du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta, älskade Gustav <3 INGEN kan ta din plats! ingen.
jag kommer aldrig glömma dig.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0